Rebrandign – odświeżenie marki

Wyróżnij swój produkt na sklepowej półce i zwiększ sprzedaż.

Każdy projekt wymaga odświeżenia – wiedzą o tym największe marki i dlatego regularnie, co kilka lat modyfikują swój wizerunek.

Rebranding  nie oznacza zerwania z tradycyjnym wizerunkiem firmy.

Zakłada stopniowe zmiany „z duchem czasu”, które nie przeszkodzą stałemu klientowi w znalezieniu swojego ulubionego produktu.


W dialogu z klientem

Klienci coraz częściej sięgają po produkty w opakowaniu adekwatnym do sezonu (święta, pory roku, wydarzenia) lub zwierające zaskakujący unikalny element.

Dostosujemy Twój projekt do żywego rynku – by zyskać pozytywną reakcję klienta.
Zmiana i odświeżenie szaty graficznej produktów może dotyczyć:

• projektów graficznych
• kształtu i rodzaju opakowań
• modyfikacji logo
• stworzenia spójnego wizerunku firmy: opakowań logotypu, szyldu i materiałów promocyjnych (ulotki, foldery, gadżety etc.)
• opracowania jednolitej kolorystyki i wzornictwa


Zobacz też zaprojektowane przez nas linie produktów.